Opruimhulp bij verhuizing
Het blijkt dat verhuizen naast overlijden en echtscheiding één van de 3 gebeurtenissen in iemands leven is, die de meeste stress veroorzaakt.
Als organizer kan ik je/u helpen om een verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen; ervoor, tijdens en na de verhuizing. Bij een verhuizing naar een kleinere woning/appartement, is het vaak zo dat je je inboedel niet in z'n geheel kan en misschien ook wel niet wilt meenemen. Ik bied sorteerhulp van de inboedel, hulp met inpakken en ik zorg ervoor dat wat niet meeverhuist wordt weggebracht. Dan volgt de verhuizing zelf, om daarna met plezier en gemak in uw/jouw nieuwe woning/appartement te gaan wonen. Ik kan u/jou helpen met een praktische en gezellige indeling van dit nieuwe thuis, doordat alle ingepakte spullen hun beste plek krijgen. Mijn streven is dat de verhuizing zelf en de weg ernaar toe en erna een ontspannen en leuke periode is.
Ik heb veel mensen begeleid de afgelopen jaren met een verhuizing en ben zelf ook ervaringsdeskundige in verhuizen; ik vind het elke keer weer een periode die veel impact heeft, je bent langere tijd uit je dagelijkse ritme en je weet niet precies waar je je naartoe begeeft. Des te belangrijker om een aantal wezenlijke zaken, zoals je gemoedsrust in zo'n periode en het zorgvuldig omgaan met je inboedel de volle aandacht te geven. Graag loop ik, voor een deel of helemaal met je/jullie mee, met het opruimen en inruimen tijdens het verhuistraject. Neem gerust contact op om meer te horen:06-28342952, mail@operit.nl of via het contactformulier onderaan de pagina.
Hieronder vind je een checklist die ik in samenspraak met Veenstra Makelaars & Taxateurs gemaakt heb. Je kunt deze hier bekijken en downloaden:
|
Over Op 'e ritOp 'e rit Nieuws
| CorrespondentieadresOp 'e rit
| Neem contact op | Locatie |